Friday, July 20, 2018

LONG STRIPED DRESS & BEAUTIFUL CIESZYN


Hej kochani! Buszujecie w tym roku na wyprzedażach? Ja tak średnio, ale m.in. udało mi się upolować długą sukienkę w paski za jedyne 20zł! Pieniądzę wolę przeznaczać na podróże, ale jakaś kasa na ciuch zawsze się znajdzie :D 
Ostatnio będąc na spacerze miałam straszną ochotę na zrobienie kilku zdjęć budynkom w Cieszynie. Po prostu uwielbiam to miasto i żyje mi się tutaj spokojnie. Byliście kiedyś w Cieszynie? Jeśli nie, to koniecznie to nadróbcie!  
Strasznie się cieszę, że zdecydowaliśmy się wziąć ślub w Cieszynie oraz urządzić tutaj małe przyjęcie. Było parę zawirowań z restauracją oraz pojawiło się kilka wydatków, o których nawet nie myśleliśmy kilka miesięcy temu. Do ślubu zostało mniej niż 1,5 miesiąca. Pomyślałam sobie, czy nie zrobić cyklu na blogu o tematyce ślubnej. Czy bylibyście chętni coś takiego poczytać? ;)

3 comments:

  1. Lovely pictures :)

    https://checkinonline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piękna sukienka :) buszuję dużo po wyprzedażach, ale takiej pięknej sukienki to mi się jeszcze nie udało trafić :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    ReplyDelete
  3. Tak, tak, tak! Poprosimy o relację z przygotowań ślubnych! Ja w tym roku trochę poszalałam na wyprzedażach - ale odświeżyłam garderobę i teraz mogę znów cieszyć się swoją szafą.

    ReplyDelete

Post a comment