Tuesday, February 17, 2015

FIT MOTYWACJE III


Dzisiejszy post nieco inny, a mianowicie fit motywacje. Po raz trzeci pragnę przybliżyć Wam kilka interesujących i motywujących mnie osób. Może również je śledzicie, a może właśnie dzięki mnie je poznacie i zaczniecie obserwować. Przyznam, że każda z tych osób jest różna i na swój sposób inspirująca. Uwielbiam przeglądać ich profile na instagramie i napędzać się dzięki temu do działania. Gdy mam lenia wystarczy, że przejrzę kilka takich motywujących zdjęć i chęć na aktywność fizyczną wzrasta, a ja zamiast leżeć pod kocem rozkładam matę do ćwiczeń i spalam kalorie ;) A może Wy obserwujecie jeszcze jakieś inne ciekawe profile? Dajcie znać w komentarzach!

Sylviafitness, czyli Sylvia Szostak. Codziennie dzieli się inspirującymi zdjęciami na swoim instagramie. Wrzuca zdjęcia z siłowni, swoich posiłków, czy selfie z windy ze swoim mężem Akopem. Nie dość, że inspiruje, to sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech (m.in. wtedy, gdy dodaje wspólne zdjęcia z mężem i pokazuje swojego psa Manto ;)).

Biegomania. Miłośniczka biegania, zakochana w zdrowym odżywianiu. Codziennie uśmiecha się do swoich instagramowych obserwatorów i przesyła pozytywną energię! Zachęca do ruchu, odrzucenia słodyczy i życia w zgodzie ze swoim ciałem. Aż trudno się nie uśmiechnąć oglądając takie motywujące zdjęcia! ;)

Hanna.Krymer. Hania jest miłośniczką kawy (w szczególności z mlekiem sojowym ze Starbucksa), klasyki, podróży i fitnessu! Zdjęcia, które wrzuca na swój instagram cieszą oko, a jej stylizacje i zdjęcia z siłowni inspirują oraz motywują. Moim zdaniem jest perfekcjonalistką, a jej coraz to nowsze zdjęcia mnie w tym utwierdzają! Uwielbiam takich ludzi! ;)

Evellynes. Ewelina to kolejna miłośniczka sportu, biegania, siłowni i zdrowego odżywiania! Na swoim instagramie pokazuje wspaniałe efekty swojej pracy i przekonuje, że chciec to móc! Podziwiam takich ludzi za siłę, wytrwałość i upór w dążeniu do wyznaczonego celu! Na profilu Eweliny można również znaleźć smaczne propozycje zdrowych przekąsek, dlatego warto śledzić jej instagram ;)

19 comments:

  1. I'm drinking a lot of water and i'm trying to do some work outs every day. I feel good about it!

    ReplyDelete
  2. Love this kind of Instagram accounts, such a good motivation!

    See you Paulina xx

    ReplyDelete
  3. zawsze wieczorem oglądam takie motywatory, żeby mieć powera na porannym treningu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To faktycznie działa! Fajnie, że masz możliwość wykonywania porannych treningów, ja niestety mam tylko wieczory wolne...

      Delete
  4. Cool post, I should have a more healthy life!

    ReplyDelete
  5. a ja mam ostatnio takiego lenia na każdy przejaw aktywności fizycznej, że chyba nic nie jest już w stanie mnie zmotywować oprócz pojawienia się konkretnej wiosny

    ReplyDelete
  6. Yay for being healthy!
    Fab post!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  7. takie motywacje tylko jeszcze dawaj większego kopa do działania :))
    obserwuję i pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie za mało oglądam takich motywacyjnych zdjęć. Bez wystarczającej ilości snu wszystko się wali, nie wiem, czy sen to nie podstawa zdrowego życia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie sen to podstawa! Tak jak odpowiednia dieta i dużo ruchu! ;)

      Delete
  9. Instagram is such an awesome spot for fitspiration!

    xx

    ReplyDelete
  10. Awesome post! Love your photos too. Have an amazing Thursday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    ReplyDelete
  11. omg.. I need some motivation like all of this too!! :D
    Cool post!

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się estetyka zdjęć trzeciej dziewczyny :)

    ReplyDelete

Post a comment