Saturday, November 14, 2015

CO ZJEŚĆ PO TRENINGU?


W dzisiejszym poście kilka pomysłów na potreningowe posiłki! Wiem, że wielu z Was nie ma pomysłu co jeść w ciągu dnia, przed treningiem czy po treningu. A ja takimi postami o zdrowym odżywianiu chcę wielu z Was pomóc i doradzić co zjeść, aby posiłek był zdrowy i pełnowartościowy. Jak dobrze wiecie nie lubię nudy w kuchni, dlatego codziennie na moim talerzu ląduje coś innego. Uwielbiam gotować i poznawać nowe smaki! Ostatnio pokochałam warzywne frytki: najczęściej robię z batatów, ale upiec można jeszcze ziemniaki, marchewkę czy seler. Smakują rewelacyjnie, a dodatkowo są mega zdrowe! Poza tym w końcu wypróbowałam pieczoną faszerowaną cukinię i jestem zachwycona! Smak nieziemski, cukinia idealnie współgrała się z farszem z kaszy jaglanej i tuńczyka - baardzo polecam! Do moich ulubionych smaków zaliczyć również mogę smażonego kurczaka w płatkach owsianych, fit pizzę i spaghetti z domowym sosem pomidorowym. Jak można nie lubić zdrowego odżywiania? Ja całkowicie przepadłam ;) ...a na cheaty już nie czekam z utęsknieniem ;p

Moje propozycje:
*frytki z selera i batatów, dwa jajka na twardo

*kurczak w panierce z płatków owsianych, frytki z batatów, szpinak z pomidorem i ogórkiem kiszonym

*frytki z ziemniaków i marchewek, pierś z kurczaka

*frytki z batatów, pieczony łosoś, brukselki, rukola i orzechy włoskie

*faszerowana cukinia z kaszą jaglaną, tuńczykiem, przecierem pomidorowym i mozarellą

*faszerowane cukinie z ryżem, pieczarkami, tuńczykiem i mozarellą

*fit pizza na omletowym spodzie z pieczarkami, kurczakiem, brokułami, pomidorem i mozarellą

*zapiekane pełnoziarniste naleśniki z kurczakiem i warzywami, polane sosem pomidorowym z mozarellą

*spaghetti z domowym sosem pomidorowym z tuńczykiem + wege klopsy

*omlet gryczany z pomidorem i ogórkiem kiszonym

photos: me

20 comments:

  1. Posiłki wyglądają smacznie, aczkolwiek nie jestem fanką dużej ilości warzyw w posiłkach okołotreningowych :) Więc zjadłabym jak najbardziej, ale nie bezpośrednio po treningu :D

    ReplyDelete
  2. Aż zgłodniałam! Świetne propozycje posiłków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  3. U mnie od razu po treningi zwykle wchodzi shake białkowy, a potem ewentualnie jakieś węgle proste i białko, czyli np. twarożek i banan czy serek wiejski z miodem, ale teoretycznie jeżeli pije się shake'a to można by było w posiłku po treningu wrzucić trochę warzyw. Warzywa poprzez dużą zawartość błonnika spowalniają wchłanianie innych składników odżywczych, a o szybko sycą nie dając nam zbyt dużej ilości energii, której po konkretnym treningu trzeba trochę więcej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U każdego co innego się sprawdza ;) ja wolę po treningu pełnowartościowy posiłek, chociaż to wszystko może się zmienić, gdy rozpocznę kolejny trening i zacznę liczyć makro :D

      Delete
    2. Też jestem tego samego zdania, ja staram się stosować do pewnych wytycznych i jednocześnie dostosować je do swoich potrzeb :P

      Delete
  4. Wszystko wygląda bardzo smacznie :D straszną mi ochotę zrobiłaś na domowe frytki z piekarnika :D

    ReplyDelete
  5. Po treningu wybieram raczej białko. Choć Twoje propozycje zjadłabym raczej na obiad :) Trzeba przyznać, że wyglądają bardzo apetycznie! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety pracuję do późna i taką obiado-kolację jadam dopiero o 18 lub 20...

      Delete
  6. This is absolutely stunning! Have a great new week.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Follow my blog with Bloglovin

    ReplyDelete
  7. Mmmmm! Przepysznie to wszystko wygląda! Aż zgłodniałam :(

    ReplyDelete
  8. Oh, yummy! Just what I need to see. :)

    ReplyDelete
  9. Absolutely great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: Makeup Geek Eyeshadow Swatches & Review

    ReplyDelete
  10. Gdybym jeszcze tylko potrafiła to wszystko przyrządzić ahaha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To wszystko jest takie proste w przygotowaniu! :D

      Delete
  11. ja po treningu uderzam zawsze na makaron ryżowy z wołowiną żeby się uzupełnić a jestem na etapie robienia masy. U mnie w Krakowie jest restauracja Mekong i tam się stołuje po siłce

    ReplyDelete

Post a comment