Friday, February 17, 2017

ZAINSPIRUJ SIĘ ZDROWYM JEDZENIEM CZ. 6


jajka sadzone na boczku, zielona cebulka i ogórki kiszone

Witajcie! W dzisiejszym poście przychodzę do Was z kolejnymi propozycjami na zdrowe posiłki. Uwielbiam kombinować w kuchni i odkrywać nowe smaki. Nie znoszę, gdy wieje nudą! :D Strasznie polubiłam placuszki jaglano-bananowe, które jem z polewą z masła orzechowego i miodu. Zaspokajają ochotę na słodkie i są strasznie sycące! Pokochałam jajka sadzone na śniadanie i nie do końca ścięte żółtko. Ostatnio również testowałam przepis na proteinowe lody z truskawek, banana i serka wiejskiego - kosmos! Nawet chciało mi się zrobić domowy hummus, nie ma to jak domowe jedzonko ;) A Wy co fajnego jedliście w tym tygodniu?

placuszki bananowo-jaglane z masłem orzechowym

makaron z indykiem, cebulką, pieczarkami w sosie śmietanowym plus pomidor

domowe lody bananowo-truskawkowe plus "fit princessa" w gorzkiej czekoladzie

fit banoffe plus domowe czekoladki z nerkowcami

pieczona ryba, ziemniaki hasselback, ogórki kiszone i buraczki

pieczona ryba z pieczarkami, gotowane ziemniaki i mizeria

domowy hummus na chlebku słonecznikowym, papryka i ogórki kiszone

3 comments:

  1. domowe czekoladki wyglądają pysznie ;)

    ReplyDelete
  2. Ale mi narobiłaś ochoty na te placuszki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  3. Jejku....:P Na sam widok ślinka cieknie - ja makarony uwielbiam z każdym sosem i pod każdą postacią:) zazdroszczę Ci tej michy domowych lodów :)a fitbanofe plus kawusia z kardamonem i mam idealny zestaw relaksacyjny :) :)

    ReplyDelete

Post a comment