Friday, April 28, 2017

MIX PHOTOS: FRUIT TART, PINK FLOWERS, PERFECT WIFE (?)


Cześć wszystkim! Ponownie wrzucam mały mix zdjęć na bloga, gdyż nie posiadam żadnych innych interesujących zdjęć na dysku. Moja obecna praca pochłania mnie całkowicie i z niecierpliwością czekam na weekend, który już niedługo. Czekają mnie aż 3 dni wolnego, z czego się bardzo cieszę! Znajdę czas na sen, odpoczynek, gotowanie i treningi, wspaniale :D A Wy co planujecie na ten weekend majowy? 
Poza tym w końcu postanowiłam wziąć się w garść i ograniczyć jedzenie słodyczy! Znalazłam motywację, gdyż za 3 tygodnie wybieramy się z moim chłopakiem na weekend w cieplejsze miejsce. Chcę się czuć lekko i dobrze w swoim ciele, a poza tym trzeba jakoś wyglądać na plaży hehe ;)

Niedawno po raz kolejny upiekłam ulubioną tartę. Tym razem ze śliwkami i jeżynami, pychota!

Uwielbiam zdrowe i te trochę mniej zdrowe przekąski. Czekolady Lindt zaliczam do tych ulubionych! :)

Strasznie polubiłam t-shirt ze sklepu Spod Lady. Żona idealna? Hmm może kiedyś ;)

Uwielbiam wiosnę i te różowe kwiaty na drzewach! Szkoda tylko, że pogoda się teraz tak bardzo popsuła...

Uwielbiam weekendy! Po ciężkim tygodniu są moim wybawieniem ;) A Aberdeen wiosną nie jest wcale takie złe.

4 comments:

  1. na plaży? to Ty masz zamiar ściągnąć te łachy i pokazać troche ciała? brawo Ty ;-)

    ReplyDelete
  2. Ej, gdzie Ty znowu uciekasz do ciepłych krajów?ja też chcę ;p

    ReplyDelete
  3. Te pastelowe kamienice <3 nigdy nie próbowałam sama upiec tarty, a Twoja wygląda naprawdę obłędnie :)

    ReplyDelete
  4. Yum to the fruit tart and chocolates, wow to the pink flowers and your outfit.

    ReplyDelete

Post a comment