Thursday, May 18, 2017

ZAINSPIRUJ SIĘ ZDROWYM JEDZENIEM CZ. 8


gotowane ziemniaki, wędzona ryba, papryka czerwona, ogórek, pomidor

Hej kochani! Pora na moje kolejne pomysły na zdrowe posiłki. Cóż mogę napisać, lubię jeść zdrowo, ale ostatnio coś za często pozwalałam sobie na słodycze, chipsy i pizzę. Tak dalej być nie mogło, dlatego w weekend postanowiłam to zakończyć :D Jestem bardzo zmotywowana! Wracam do mojego zdrowego stylu życia, który tak uwielbiam! Niestety moja obecna praca jest bardzo męcząca fizycznie i psychicznie. Nie dawałam rady z treningami, dieta również szwankowała... Ale zapominam o tym co było i zaczynam nową kartę. Pracę również rzucam i zaczynam kolejne zmiany w swoim życiu. Jeszcze tylko dwa dni robocze i wolność! :D
Dajcie znać, jak podobają Wam się moje propozycje na zdrowe posiłki ;)

spaghetti z mięsem mielonym w pomidorach posypane parmezanem, ogórki kiszone

budyniowe naleśniki z masłem orzechowym, bananem oraz borówkami

placuszki jabłkowe z masłem orzechowym, pastą kokosową i borówkami

wafle ryżowe z guacamole, pomidorkami plus jajka sadzone i ogórki kiszone

szparagi w szynce parmeńskiej, jajka sadzone i pomidorki koktajlowe

naleśniki budyniowe z masłem orzechowym, pastą kokosową, gorzką czekoladą i truskawkami

placuszki marchewkowe z polewą z masła orzechowego oraz oleju kokosowego, banan i cynamom

pieczone bataty z masłem ghee, pierś z indyka z pieczarkami oraz przeróżne warzywa (m.in. brokuł, kalafior, ogórek zielony, papryka zielona, ogórki kiszone)


placuszki jaglano-bananowe z masłem orzechowym, tahini i truskawkami

3 comments:

  1. Zdrowo, smacznie i konkretnie, a do tego wszystko pięknie wygląda na talerzu:) to lubię :)

    ReplyDelete
  2. Jak zwykle same piękne i inspirujące dania <3

    ReplyDelete
  3. Food, food, food! Yum!!! These make me crave for delish food.

    ReplyDelete

Post a comment