Friday, June 9, 2017

FARO TRIP: HOTEL RIALGARVE


Hej kochani! Witajcie po dłuższej przerwie... Nie było mnie tak długo na blogu, gdyż tyle się u mnie ostatnio dzieje. A w skrócie: wybraliśmy się z moim chłopakiem na eurotrip połączony z powrotem do Polski. A odkąd wróciliśmy do Polski to szukaliśmy mieszkania do wynajęcia, samochodu, którym moglibyśmy jeździć i wysyłaliśmy wszędzie CV, by jak najszybciej zacząć pracę. Ja już się Wam mogę pochwalić znalezioną pracą i mieszkaniem. Dzisiaj miałam szkolenie w nowej pracy, a już w poniedziałek zaczniemy przeprowadzkę do nowego mieszkania. Nie wiem, kiedy nasze życie się do końca ustabilizuje, ale potrzeba do tego troszkę więcej czasu. Ja staram się być cierpliwa, a poza tym póki co u mnie dieta i ćwiczenia leżą... Mam nadzieję, że niebawem wrócę do swojej rutyny ;)
A w dzisiejszym poście ostatnie już zdjęcia z Faro w Portugalii. Chciałabym Wam pokazać, jak wyglądał nasz hotel i okolica dookoła niego. Przy hotelu był basen i palmy, a wieczorem na leżakach siedziało się całkiem przyjemnie :D Piszcie co u Was! ;)

My spaliśmy w tym biało-żółtym budynku ;)


  • Widok z okna i urocza etykieta wody niegazowanej z Portugalii ;)

4 comments:

  1. Beautiful picture

    www.rockeurparisien.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. Ty nam tu zaraz pisz, co to za praca :) Fajnie, że wróciliście, bo wiem, że nie czułaś się za granicą całkiem dobrze. Witajcie w domu! :)

    ReplyDelete
  3. That looks mesmerizing. Love how quiet and relaxing the vibe is.

    ReplyDelete

Post a comment