Saturday, July 22, 2017

JAK ODŻYWIAM SIĘ OBECNIE W POLSCE?



jajecznica z kabanosami z kurczaka plus pomidor

Hej kochani! Po długiej przerwie wracam do pokazywania swoich posiłków. Wiem, że wielu z Was lubi tę część mojego bloga, dlatego dzisiejszy post będzie obfitował w zdjęcia różnych pyszności. Odkąd wyjechałam ze Szkocji mój jadłospis strasznie się zmienił. Podczas podróży jadałam rzeczy, które na codzień nie znajdują się w moim menu :D Poza tym aktywność fizyczna zeszła na drugi plan. Na szczęście wróciliśmy, znaleźliśmy mieszkanie i pracę, a ja powoli wracam do żywych. Moja kondycja obecnie pozostawia wiele do życzenia, a ja nie jem w 100% zdrowo. Częściej niż czasem pozwalam sobie na odstępstwa od diety (uwielbiam lody i białe snickersy miłością prawdziwą!!). Na szczęście zdrowe jedzenie również uwielbiam i stopniowo, małymi kroczkami będę wracać do tego co było. Mam nadzieję, że moja kondycja i forma wrócą, a ja z radością bedę pichcić w kuchni zdrowe posiłki. Dajcie znać, jak podoba Wam się najnowszy post! ;)

jajecznica ze szczypiorkiem i pomidorem, wafle ryżowe z masłem orzechowym

shakshuka z warzywami, trzema jajkami, szczypiorkiem i ogórki konserwowe

omlet biszkoptowy z masłem orzechowym, powidłami i truskawkami

omlet biszkoptowy z masłem orzechowym, powidłami i malinami

naleśniki budyniowe o smaku krówki z masłem orzechowym, dżemem jagodowym, banan i czerwona porzeczka

domowe lody z malin, banana i awokado z dodatkiem jagód, malin i ekspandowanej kaszy jaglanej

                                    domowe lody z malin, banana i awokado z dodatkiem truskawek, arbuza i wiórków kokosowych

                   domowe lody z malin, banana i awokado z dodatkiem czerwonej porzeczki, kawałek czekolady Studencka

makaron gryczany z chudym twarogiem, sosem z truskawek i czereśni oraz świeżymi letnimi owocami

mix warzyw z awokado, gotowanym brokułem fasolką szparagową i surową szynką

trzy jajka sadzone, ryż gotowany z kurkumą, fasolka szparagowa i ogórki konserwowe

pudełka do pracy: cebula, papryka, mięso mielone z ryżem plus rzodkiewka i ogórki kiszone

zupa brokułowa z Biedronki z kiełkami na patelnię i bułką orkiszową

kotlety z indyka z gotowanymi batatami, ogórkiem kiszonym i pomidorem

wędzona makrela z pomidorem

1 comment:

Post a comment