Tuesday, July 25, 2017

JEDZENIE NA MIEŚCIE JEST FAJNE


Witajcie! W dzisiejszym poście ponownie zobaczycie jedzenie, dużo jedzenia :D Ale tym razem pokażę Wam co fajnego jadłam ostatnio na mieście. Kilka razy zdarzyło się wybrać na lunch do różnych knajp i przy okazji odkryłam w sobie fankę burgerów. Miałam okazję zjeść najlepszego burgera w Szpilce w Bielsku. Mistrzostwo świata, na pewno ponownie się tam wybiorę! Poza tym jak zwykle nie zawiódł Rynek 19 w Żywcu. Zjadłam tam po raz pierwszy burgera trzy sery (pychota) i gofry z owocami, bitą śmietaną oraz karmelową polewą (rozpusta). Zapraszam Was serdecznie do tych miejsc. A pizza w La Nostra w Cieszynie była całkiem znośna, oceniam ją na 3+. W swoim życiu miałam już okazję przetestować wiele pizzerii, a moje top 3 to pizza w małej knajpie w Pizie, w Wax Restobar w Faro i w Zajeździe Beskidy w Żywcu :D Oj ciężko będzie je pobić!

Szpilka, Bielsko Biała

Rynek 19, Żywiec

Pizzeria La Nostra, Cieszyn

Rynek 19, Żywiec

3 comments:

  1. Potwierdzam, że w Rynku 19 są mega smaczne burgery, dzięki Tobie tam trafiłam, a teraz w takim razie muszę wybrać się do Szpilki :D dziękuję za polecenie, z mojej strony mogę Ci polecić najlepsze burgery w Ustroniu w Angel's Pub, mają najlepsze mięso jakie kiedykolwiek jadłam :D

    ReplyDelete
  2. You always get to have the best foods. Yum!

    ReplyDelete

Post a comment