Thursday, May 3, 2018

I LOVE LONDON: M&M'S WORLD, CHINATOWN, WESTMINSTER


Hello people! Czy to źle pisać, że kocha się Londyn, jak się było tam zaledwie dwa razy? Myślę, że serca i tych emocji nie da się oszukać. Po powrocie z Londynu myślałam o nim przez kolejne kilka dni... Zastanawiam się, jak rozplanować kolejne podróże w napiętym 2018 roku. Moja "to do list" jest bardzo długa, a ja z radością chcę odhaczać kolejne pozycje z podróżniczych marzeń.
Będąc w Londynie musiałam spróbować lodów o smaku zielonej herbaty podanych w gofrowej rybie :D Wyglądały super i smakowały pysznie! Koniecznie ich spróbujcie będąc w Chinatown. Bardzo żałuję, że nie starczyło czasu na Tower Bridge, ale nic straconego. Do Londynu na pewno ponownie polecimy i może szybciej niż się spodziewam ;)

2 comments:

  1. Wow, kapitalne zdjęcia! Też się niedługo wybieram do Londynu :)

    ReplyDelete
  2. W tym królestwie M&Msów mój junior by oszalał :)

    ReplyDelete

Post a comment