Saturday, May 26, 2018

SIMPLE SPRING/SUMMER OOTD


Hej kochani! W dzisiejszym poście zbiór moich najnowszych outfitów. Nie są może jakieś odkrywcze, ale są moje i bardzo dobrze się w nich czuję :D Uwielbiam moje nowe czarno-białe klapki Birkenstock, uważam je za najwygodniejsze letnie obuwie! Poza tym cieszę się, że udało mi się je upolować w fajnej cenie (170zł) w TK Maxxie. Na Allegro widziałam je nawet za 300zł! Poza tym wraz z nadejściem wiosny wyciągnęłam z szafy mega wygodne, luźne i przewiewne spodnie. Mam już trzy pary takich spodni i mam zamiar dalej na takie polować. Są idealne na sezon wiosenno/letni, pasują do sportowych butów i letnich klapek. Wiadomo, sukienki również lubię, ale na nie przyjdzie jeszcze czas!

Studnia Trzech Braci w Cieszynie

Cieszyński rynek

Wzgórze zamkowe w Cieszynie

Rodzinna miejscowość Koszarawa

3 comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja :). Gdzie wykonywałaś te zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pod każdą sesją jest podana lokalizacja :)

      Delete
  2. Ja latem jednak raczej w sukienkach, ale... kilka par takich przewiewnych spodni też mam i bardzo je lubię.

    ReplyDelete

Post a comment