Tuesday, May 15, 2018

MIX PHOTOS: BEAUTIFUL MAY & OUR BALCONY


Hej kochani! Długo mnie nie było... Praca w majówkę to nic fajnego podczas, gdy inni odpoczywają... Ale jeszcze sobie odbiję i już w czerwcu czeka nas kolejna podróż! :) Poza tym cały czas ogarniam naszego nowego laptopa, uczę się go obsługiwać i w ogóle. Łatwo nie jest! MacBook to nie byle co, ale nauczę się i będzie dobrze! 
Nazbierało się dużo randomowych zdjęć i postanowiłam skleić z tego małego mixa. Dużo się dzieje ostatnio w naszym życiu, raz jest lepiej, raz gorzej. Ale wiem jedno - kocham swoje życie, cieszę się, że mam taką wspaniałą osobę u swojego boku i nie zamieniłabym tego na nic innego! :)

Słodkości nigdy dość ;)

Ten rok zaczął się wyjątkowo pięknie!

Czasem zdarzy mi się zrobić małe selfie ;)

Mały wypad do Bielska i burgery w Szpilce!

Nasz mały kącik na balkonie. Uwielbiam się tam relaksować czytając książkę ;)

Kawa to u mnie podstawa!

Zakochaliśmy się w domkach holenderskich ;)

1 comment:

Post a comment