Sunday, August 19, 2018

MIX PHOTOS: KAMIENICA KONCZAKOWSKICH & FUTURE WIFE

 
Hej wszystkim! Odpoczywacie, korzystacie z weekendu? Ja dzisiaj wybieram się do Żywca na kawę z siostrą. Co jeszcze będziemy robić to się okaże! Pogoda dopisuje i mam nadzieję, że również tak będzie 1 września :D Dni lecą, a ja już odliczam... so excited!
W dzisiejszym poście mix zdjęć z ostatnich tygodni. Dawno takiego nie było, więc czas sobie przypomnieć co się robiło w ostatnim czasie. Przyznam, że nie chcę, żeby lato się kończyło... Tyle jeszcze bym robiła korzystając z letniej pogody, a tutaj czasu brak. Mam nadzieję, że wybierzemy się jeszcze w tym roku do skalnego miasteczka w Czechach i na Morskie Oko. Nigdy nie byłam i czas w końcu odhaczyć te miejscówki z listy "must see"!

Kawa w Kamienicy Konczakowskich, w której odbędzie się nasze ślubne przyjęcie ;)

Ostatnie tygodnie jako narzeczona :D Poza tym powoli kończę książkę Stephena Kinga "TO", która ma około 1100 stron!

Po ulewie wybraliśmy się do Sopotni Wielkiej zobaczyć na wodospad ;)

Po przymusowych 6h bez jedzenia czas na pizzę w La Nostra w Cieszynie ;)

Selfie nigdy dość ;)

Uwielbiam te róże i rozświetlacze z Revolution.

Lody w takie upały to u mnie podstawa!

Urocze kwiaty przed moim rodzinnym domem ;)

1 comment:

Post a comment