Monday, September 3, 2018

PHOTOS FROM PRAGUE, CZECH REPUBLIC #PART 2



Hej kochani! Zanim zacznę ślubny spam, zapraszam na drugą część zdjęć z przepięknej Pragi! Spójrzcie tylko na to fantastyczne niebo, budynki z czerwonymi dachami oraz architekturę czeskiej Pragi. Bardzo lubię to miasto i chętnie będę tam wracać ;) 
Po intensywnym weekendzie tak ciężko wrócić do codzienności i strasznie się cieszę, że jeszcze dzisiaj mam dzień wolnego. Jutro już czeka mnie dniówka oraz pobudka przed 5:00... Nie pozostaje mi nic innego jak odliczać do naszej kolejnej podróży, która będzie przy okazji podróżą poślubną ;) Coś ciężko jest mi się przyzwyczaić do nowej sytuacji, że mogę nazywać się już żoną... Ale trzeba przyznać, że jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna za to, co mnie spotkało! ;)

1 comment:

Post a comment