Sunday, September 30, 2018

WEDDING TIME: BRIDE & ASOS DRESS


Hej kochani! Czas kontynuować serię ślubnych postów. Jest jeszcze tyle do opowiedzenia ;) Dzisiaj mnóstwo zdjęć mojego ślubnego looku. Wiedziałam, że nie chcę wyglądać jak typowa panna młoda. Nie chciałam welonu i białej sukni. Poza tym nie chciałam wydawać za dużo na suknię ślubną. Udało mi się znaleźć przepiękną cekinową sukienkę oraz niesamowicie wygodne złote szpilki na Asos. Wianek i bukiet ślubny zamówiłam w kwiaciarni Decoflorum w Cieszynie. W roli panny młodej czułam się rewelacyjnie, niesamowite uczucie! Nie do podrobienia ;)

Sukienkę ślubną sprzedaję! Oczywiście z bólem serca... Chętnych zapraszam. Żałuję, że już jej nigdy nie założę, czułam się w niej jak księżniczka ;)

2 comments:

  1. Wyglądasz jak prawdziwa księżniczka <3 przepiękna sesja;)

    ReplyDelete
  2. Ładna, ale mało ślubna.

    ReplyDelete

Post a comment