Wednesday, October 10, 2018

SCP KATOWICE & BIRTHDAY GIFT

 
Hej kochani! W niedzielę wróciliśmy z Włoch, a mój urlop kończy się już dzisiaj. Mam nockę, więc trochę czasu mi zostało zanim pojadę do pracy. Czas nadrobić zaległości związane z blogiem. Ostatnio dużo się działo, ale był to fajny czas. Wczoraj np wybraliśmy się w góry, było genialnie. Poza tym czekają mnie zmiany w życiu, postanowiłam zmienić pracę, więc czeka mnie sporo stresu. Czas wyjść ze swojej strefy komfortu. Trzymajcie kciuki! ;)
A w dzisiejszym poście wrześniowe wspominki. Szok, jak ten czas leci... Zaraz zaczniemy odliczać do Świąt Bożego Narodzenia! :D

Wypad na SCP do Katowic z mężem i znajomymi ;)

Wypad z siostrą do Bielska, zakupy, kawa i spacer ;)

Urodzinowy prezent dla mojej siostry, która jest fanką "Przyjaciół". Trafiłam? :D

1 comment:

Post a comment