Tuesday, October 23, 2018

MIX PHOTOS: HOMEMADE FOOD & AUTUMN VIBES


Hej kochani! Ostatnio cały czas się zastanawiam czy jest sens prowadzić tego bloga. Nie wiem, czy oglądacie go, czytacie i czy chętnie tu zaglądacie. Brakuje mi interakcji i Waszego odzewu. 
Chciałabym dzielić się z Wami moimi podróżami, jedzeniem, które gotuję, poza tym zawsze miałam motywację do zmian, gdy podzieliłam się tym na blogu. Teraz brakuje mi motywacji do ćwiczeń oraz do odstawienia słodyczy, a chciałabym zacząć takie wyzwanie do świąt Bożego Narodzenia. Dajcie znać czy żyjecie! U mnie ostatni tydzień nocek w starej pracy, a od listopada mam najprawdopodopbniej zaczynam nową. Byle do przodu! ;)
A na blogu dzisiaj wrześniowe wspominki. Teraz już tylko spadające liście, mroźny wiatr i szybko kończący się dzień. Tak ten czas leci!

Ciepły wrześniowy dzień i spacer z siostrą po Cieszynie ;)

Ostatnie ciepłe dni i letnie wycieczki rowerowe... ;(

Polskie jedzenie... uwielbiam!

Autumn vibes ;)

Prezent ślubny od ekipy z pracy ;)

Byliście na filmie "Kler"?

1 comment:

  1. O tak, poproszę więcej jedzenia - Twoje posiłki zawsze były takie inspirujące :)

    ReplyDelete

Post a comment