Wednesday, September 12, 2018

SZYBKI TRIP DO KRAKOWA

 
Witajcie! Czas na mały przerywnik od ślubnych zdjęć. Dzień przed uroczystością wybraliśmy się do Krakowa po odbiór ciasteczek, które były prezentem dla gości. Zamówiliśmy je u @petite_events i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Wyszło super, a gościom również spodobał się taki drobny prezent ;) 
W Krakowie strasznie pędziliśmy, bo gonił nas czas, ale kawa dla wzmocnienia musiała być! Po odebraniu ciasteczek wybraliśmy się do Bielska po tort i babeczki, które zamówiliśmy w @creminobakery. Kolejny majstersztyk! Każdy element układanki tworzył całość, a ja byłam zadowolona, jak fantastycznie wyszło nasze przyjęcie <3 Już nie mogę się doczekać, jak pokażę Wam więcej zdjęć! ;) 
Jak nie obserwujecie mnie na insta, zapraszam ;) Tam wszystko publikuję na bieżąco, moje konto @paulinasplace.

4 comments:

  1. to tak 'w sam raz':) u nas na cywilnym 20 (najbliższa rodzina), na kolejnym będzie z 70 (przede wszystkim znajomi)

    z ciekawości, planujesz jakąś krótszą fryzurę niedługo? ja po ślubie zamierzam obciąć dość krótko i ponosić tak parę lat zanim wrócę do długich:D

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Kraków! :) I nie mogę się doczekać zdjęć :)

    ReplyDelete

Post a comment