Saturday, September 22, 2018

WRACAM DO GRY! #HEALTHYLIFESTYLE


Hej kochani! Wracam z postem pełnym inspiracji na zdrowe posiłki! Zmotywuję może kogoś do zdrowego i smacznego jedzenia :D Poza tym ja sama potrzebuję motywacji! Przyłapałam się na tym, że ostatnio jestem strasznym leniem w kuchni. Jem w kółko to samo, często z braku pomysłu jem pieczywo, a nawet coraz częściej pozwalam sobie na małe grzeszki. Wino, chipsy, słodycze... Oraz niewielka ilość ruchu. Koniec z tym! Czas wziąć się za siebie, w końcu za 10 dni lecimy na małe wakacje. Chcę czuć się lekko i dobrze w swoim ciele ;) Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od jaglanki z owocami. Była przepyszna i sycąca ;) A na obiad planuję ziemniaki z kefirem. A co u Was na talerzach?

płatki z owocami, gorzką czekoladą, cynamonem

bananowe gofry z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, gorzką czekoladą, owocami

bananowy omlet z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, gorzką czekoladą, malinami

kanapki z hummusem, pomidorem i ogórkiem

makaron z owocami, serem białym, jogurtem naturalnym

gotowane młode ziemniaki, a następnie odsmażone, grecka sałatka

gotowane młode ziemniaki, sałatka z pomidora, ogórka i cebuli, smażone krążki serowe

ziemniaki gotowane lub pieczone, kefir, ogórki kiszone, buraczki

placuszki cukiniowe z tzatziki

placuszki tuńczykowe, ryż gotowany z kurkumą, buraczki

No comments:

Post a Comment

Post a comment