Friday, June 13, 2014

MOSTY W BUDAPESZCIE


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi zdjęciami z Budapesztu. Tym razem napiszę co nieco o tamtejszych mostach. Co tu dużo mówić, zrobiły one na mnie ogromne wrażenie. Każdy jest inny i na swój sposób wyjątkowy, poza tym niesamowicie do siebie pasują. 
Most Małgorzaty (Margit híd) znajduje się niedaleko Parlamentu i prowadzi na Wyspę Małgorzaty. Pod mostem znajduje się niewielki teren, gdzie można posiedzieć na ławce ze swoją drugą połówką czy pobiegać po okolicznych ścieżkach.
Most Wolności (Szabadság hid) znajduje się tuż przy Górze Gellerta. Wybraliśmy się tam ostatnio nocą i podziwialiśmy wspaniałe widoki. Z góry było widać rewelacyjnie oświetlone budynki, Most Wolności, Most Elżbiety czy Parlament.
Most Łańcuchowy (Széchenyi lánchíd) znajduję się obok kolejki Siklo. Ten most poznałam dopiero na drugiej wycieczce do Budapesztu. Z wymienionych czterech mostów według mnie jest najładniejszy. Poza tym rzucają się w oczy ogromne leżące lwy, które znajdują się po jego dwóch stronach.

photos: E., K. and me

21 comments:

  1. jak tam jest genialnie, ja kocham Prage. Tam też kosmicznie piekne mosty <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Pradze jeszcze nie byłam, ale chcę się wybrać! ;]

      Delete
  2. Amazing post,dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The pics are beautiful. Like, woah. This must have been great !

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. You are so lucky you got to visit! Looks like an amazing time and I hope you had a lot of fun!

    ReplyDelete
  5. Przepiękne mosty, ale zdjęcia nocą wygrywają!!! :) <3
    Pozdrawiam www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. mosty w Budapeszcie i Pradze uwielbiam:)

    ReplyDelete
  7. Budapest is absolutely amazing! I've visited the city twice and there's still so much left to see...

    ReplyDelete
  8. nie byłam tam nigdy


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI NA BLOGU :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musisz się reklamować. Jeśli zechcę, wejdę na Twojego bloga. ;]

      Delete
  9. Beautiful photos, Budapest looks marvelous :)

    ReplyDelete
  10. Mosty prześwietne, chciałabym zobaczyć jeszcze te w Pradze :)

    ReplyDelete

Post a comment