Sunday, June 15, 2014

OUTFIT: BUDAPEST DAY 2


House T-shirt l H&M Sunglasses l H&M Skirt l Allegro Bag l Pull&Bear Jacket l New Balance Sneakers

 Korzystając z wolnej chwili publikuję kolejne zdjęcia z Budapesztu, a mianowicie mojego zestawu z drugiego dnia. Tym razem było o wiele cieplej, w ciągu dnia nawet można było sobie pozwolić na krótki rękaw. Planowałam założyć baleriny, ale nogi odmówiły posłuszeństwa, dlatego postanowiłam na przewygodne New Balance. Po raz kolejny mnie nie zawiodły. Zwiedziliśmy kilka nowych miejsc, wycieczka mega się przeciągnęła i niestety nie zdążyliśmy na Górę Gellerta - trzeba było wracać do domu. Teraz przyznam, że takie wypady na 2 dni w weekend kompletnie nie są dla mnie! Ledwo co dojechaliśmy do Budapesztu, a już trzeba było wracać! Tak to zleciało! W ogóle nie zdążyłam nacieszyć się tym miastem, a już byłam w domu w swoim łóżku. Następne wycieczki będę planować na dłużej, minimum 3-4 dni! ;)

photos: my boyfriend

28 comments:

  1. przepięknie wyglądasz!:)) cudowne widoki!

    ReplyDelete
  2. Widoczki są niesamowite :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. Z chęcią bym tam pojechała... :)

    ReplyDelete
  4. to może zamiast samochodem lepiej polować na tanie bilety lotnicze?:)

    piękna pogoda, okulary i uśmiech - super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazda samochodem też ma swój urok, a wcale tak drogo nie wychodzi na dwie czy trzy osoby ;) tanie bilety lotnicze pewnie, ale gdy byśmy się chcieli gdzieś dalej wybrać ;]
      dzięki!

      Delete
  5. wooow Budapest is very beautiful and your look is perfect ;)
    nice day dear
    kiss kiss

    ReplyDelete
  6. You look lovely I love this outfit!!
    Have a nice week

    ReplyDelete
  7. you look are amazing
    www.chilishake.it

    ReplyDelete
  8. myślałam, że to taka sukienka! Swietne zestawienie bluzki, spódniczki i butów! ;d

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Simple,comfortable and nice :) I love it :)
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
  11. Loving the jersey! And great photos as usual :)

    ReplyDelete
  12. Lovely place and cool look :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. I LOVE LOVE this outfit - that t-shirt is fab!!

    xx

    ReplyDelete
  14. Perfect tee, I really love this style :)

    ReplyDelete
  15. Kusisz mnie tym Budapesztem, oj kusisz...

    ReplyDelete
  16. jakie piękne widoki!!! pozdrawiam:*)

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia i bardzo spodobała mi się Twoja koszulka :)

    ReplyDelete

Post a comment