Saturday, July 5, 2014

5TH OF JULY


Pull&Bear Shorts l Stradivarius T-shirt l Nike Air Max Shoes

Tydzień bez posta? Tak, to możliwe... Dopadł mnie straszny leń, poza tym nie miałam czasu robić zdjęć ani pomysłu na inne posty niezwiązane z ciuchami. Ale już wracam i posty znowu będą pojawiać się systematycznie. Na dzisiaj przygotowałam najnowszy zestaw idealny na ciepły dzień. Szorty i bawełniana koszulka są zbawienne, gdy trzeba jakoś znieść upalną pogodę. Nic odkrywczego, ale tak właśnie ostatnio wygląda mój styl - wolę postawić na wygodę niż wymyślać jakieś wyszukane outfity. Ciuchy mnie mało co interesują, wolę skupić się na innych rzeczach ;) Udanego weekendu!

photos: K.

22 comments:

  1. Tak samo dzisiaj wyglądam, mega wygoda :)

    ReplyDelete
  2. mi smakuje tylko ta groszek z miętą

    mój styl wygląda przy tej pogodzie podobnie;p prostota i wygoda najlepsza

    ReplyDelete
  3. Ooh, I LOVE those shorts - so perfect!!

    xx

    ReplyDelete
  4. ooh love your sneakers! their so vibrant and fun! very cute look :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love your shoes!

    http://audreyallure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Widzę, że z butami się nie rozstajesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są takie wygodne, że nie potrafię się z nimi rozstać :)

      Delete
  7. The shoes are great ! You're beautiful :)

    Bisous!
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  8. beautiful look my dear I love your nike ;)
    nice day

    ReplyDelete
  9. I love this style beauty, your shorts are very nice :)

    ReplyDelete

Post a comment