Thursday, July 24, 2014

FIT MOTYWACJE


Dzisiaj przychodzę do Was z postem z działu FIT. Postanowiłam podzielić się z Wami osobami, które mnie inspirują. Oczywiście takich osób jest mnóstwo! Co jakiś czas będę opisywać kilka z nich, natomiast dzisiaj poznajcie cztery fantastyczne panie! Jeśli jesteście zainteresowani tematem zapraszam serdecznie na ich instagramy! 

Marta Makles. Marta jest trenerem osobistym. Codziennie wrzuca na swój instagram pyszne i zdrowe posiłki, zdjęcia z siłowni, a wczoraj nawet swoją miesięczną metamorfozę! Gdy mam słabszy dzień lubię przeglądać jej zdjęcia. Sprawiają, że ochota na ćwiczenia wraca, a ochota na małe jedzeniowe grzeszki mija.

Ewa Chodakowska. Tej pani przestawiać nie trzeba. Na swój fanpage dodaje mnóstwo zdjeć dziewczyn i ich metamorfoz. Poza tym znaleźć tam można linki do ćwiczeń, jadłospisy na cały dzień oraz mnóstwo motywacji! Ćwiczy z nią niezliczona ilość Polek i z każdym dniem tych dziewczyn przybywa. Sama kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską, a niedawno znowu wróciłam do jej ćwiczeń.

Keep FIT in style. Emilia jest osobą z dużą samodyscypliną i jak sama przyznaje - "zasady to klucz do sukcesu". Na jej instagramie znaleźć można sporą dawkę zdjęć z treningów oraz posiłków, które są zdrowe i smaczne. Codziennie dostarcza swoim czytelnikom pozytywne emocje i motywuje do działania. Podziwiam ją, że tak uparcie dąży do obranych sobie celów.

I Love FIT. Paulina zaczęła swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami po to, aby schudnąć. Dzięki uporowi i ciężkiej pracy udało się jej osiągnąć cel. O swoich ćwiczeniach oraz o stylu życia pisze na swoim blogu, czasem dodaje również przepisy na pyszne przekąski. Obecnie przygotowywuje się do zawodów bikini fitness i ja jej oczywiście bardzo kibicuję!

16 comments:

  1. lubie cwiczyc czasami z Ewka Chodakowska ;)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  2. ja to mam dopiero problem, bo chcę być jednocześnie kobieca z kształtami tu i ówdzie i fit, z płaskim brzuszkiem, zdrowym ciałem i masą energii - trudne do połączenia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja myślę że jedno nie wyklucza drugiego :) pozdrawiam!

      Delete
  3. Bardzo fajnie a co za tym idzie motywujące profile! :D

    ReplyDelete
  4. na pewno zajrzę na te blogi:)

    ReplyDelete
  5. Wow, super motywujące te linki :) Dziękuję :)

    ReplyDelete
  6. I need to learn to say no to candy and other yummie stuff..

    ReplyDelete
  7. Gorgeous pics! And I am loving that Infographic!

    xx

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne inspiracje i jak duzo ich ! :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śmieszne te obrazki i oczywiście motywacje jak najbardziej na plus ;)

    ReplyDelete

Post a comment