Tuesday, July 22, 2014

PRZEPIS NA PRZEPYSZNĄ TARTĘ Z OWOCAMI SEZONOWYMI


Dzisiaj publikuję kolejny post z działu FOOD. Postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na pyszną tartę z malinami, borówkami amerykańskimi i zalewą ze śmietanki 30%. Do tarty nadają się przeróżne owoce sezonowe - z jagodami czy jeżynami też na pewno byłaby pyszna!  Na codzień nie jadam ciast, dlatego pozwoliłam sobie na mały "cheat day" i upiekłam tartę, gdyż tak jak wspomniałam w poprzednim poście była okazja! Kto nie jadł jeszcze takiej tarty polecam!! Jest przepyszna! ♥

Składniki na spód tarty:
250g mąki
125g margaryny
pół łyżeczki soli
4 łyżki śmietany 30%

Na nadzienie:
2 jajka
100ml śmietany 30%
50g mąki
100g cukru pudru

Jak ją przygotować?
Do dużej miski dodajemy mąkę, sól, margarynę i ugniatamy ciasto. Śmietankę dodajemy na koniec. Rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni. Wykładamy formę do tarty ciastem. Następnie miksujemy jajka, śmietankę, mąkę i cukier puder. Wrzucamy dowolne owoce na ciasto (w moim przypadku są to maliny i borówki amerykańskie) i zalewamy mieszanką, którą zmiksowaliśmy. Pieczemy około 45 minut. Góra powinna być lekko rumiana. Można posypać ciasto cukrem pudrem.
photos: K.

20 comments:

  1. Replies
    1. Dzięki, mój chłopak robi najlepsze zdjęcia na świecie ♡

      Delete
  2. Love the picture with your cat :) Great post!

    http://checkinonline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. już wiem co będę robic jutro ! <3
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. That looks sooo good! I like all of the fruits you put in it!

    ReplyDelete
  5. Wygląda fantastycznie, ale ja przy tych temperaturach nie mam odwagi włączać piekarnika.

    ReplyDelete
  6. yummy very good ;)
    nice day dear
    Xoxo

    ReplyDelete
  7. wygląda smakowicie:)

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. oh my that looks soooo delicious! i want someee ;P

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. dodałam do zakładek i na pewno zrobię! uwielbiam tarty :)

    ReplyDelete
  10. MNIAM
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  11. It looks delicious <3
    Cute photos :)

    ReplyDelete

Post a comment