Friday, November 4, 2016

HELLO NOVEMBER!


Witajcie kochani! Jesień w toku, właśnie przywitaliśmy listopad, a z drzew spada coraz więcej liści. Dzień się skrócił, jest chłodniej, mroźniej i częściej pada deszcz. W radiu słyszałam już świąteczne piosenki, a już jutro w Aberdeen będzie można zobaczyć ciężarówkę Coca Coli ;) Coraz bliżej grudnia, urlopu w Polsce, mikołajek, świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. Jestem w szoku jak szybko zleciał ten rok! :D 
Poza tym polubiłam wieczorne grzanie się pod kocem, oglądanie filmów z kubkiem kakao i zjadanie całej miski kremu z dyni. To takie moje jesienne umilacze. No cóż, trzeba sobie jakoś radzić ;) A Wy jak dajecie radę w sezonie jesienno-zimowym? Miłego weekendu!

9 comments:

  1. W zimę to ja sobie rady nie daję :DDD
    A tak na poważnie: czapka, szalik, rękawiczki, termofory i ciepła herbata :)

    ReplyDelete
  2. ile liści jeszcze na gałęziach, u mnie prawie wszystko opadło, zima idzie:D

    ReplyDelete
  3. Beautiful place, great pics!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Oj wierz mi, że mam tak samo jeżeli chodzi o fakt jak szybko ten rok zleciał...

    ReplyDelete
  5. WOW! Your city is so beautiful with the falling leaves! We still have yet to see that here!


    xx,
    Abby
    www.houseofakih.com | house of akih

    ReplyDelete
  6. No, właśnie! Trzeba przeżyć jakoś tą jesień.

    ReplyDelete
  7. Czy zechce Pani 2 słowa powiedzieć jakie jest nastawienie do Polaków w Szkocji, mieszkałam 8 lat w UK, potem w Polsce, teraz z córką 13 lat i mężem w Hiszpanii i zastanawiamy się nad Edynburgiem ze względu na szkoły angielsko-języczne i przyszłe studia Asi w UK. Wszyscy mamy obywatelstwo UK. Pracę w internecie wystarczającą na pokrycie kosztów. Gosia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że w Szkocji nastawienie do Polaków jest bardziej pozytywne niż w Anglii. Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie negatywnie podchodzić do ludzi innej narodowości. Życzę powodzenia! Pozdrawiam :)

      Delete
  8. U mnie już niemal wszystkie liście wysprzątane. Teraz czekam na śnieg.

    ReplyDelete

Post a comment