Friday, November 11, 2016

NOVEMBER MIX: NEW IPHONE, HEALTHY FOOD & STARBUCKS


Hej kochani! Ja właśnie wróciłam z pracy i w końcu zabrałam się za napisanie nowego posta! Dzisiaj ponownie publikuję mix zdjęć. Znaleźć tu możecie co nowego kupiłam oraz co pysznego zjadłam i wypiłam :D Natomiast jutro wybieramy się na małą wycieczkę, więc mam nadzieję, że w końcu będę mieć jakieś nowe zdjęcia na bloga ;) Oby pogoda dopisała! Chcę pokazać Wam Szkocję moim okiem. Wiem, że wielu z Was lubi takie podróżnicze posty, a ja uwielbiam robić zdjęcia tego, co mnie otacza i pisać o tym, co nowego zobaczyłam. Więc do zobaczenia wkrótce! 
Udanego weekendu, buziak!

Nowy nabytek - iPhone 6 <3

W Halloween zrobiliśmy klimat! :D

Ostatnio jeden z moich ulubionych posiłków - tortilla z serem, indykiem i warzywami. Mniam!

Przetestowałam nowy przepis na omleta, jest pyszny! 2 jajka, 30g płatków jaglanych, banan, kakao <3

W Starbucksie jesteśmy ostatnio coraz częściej! A to za sprawą pumpkin spice latte i najnowszych świątecznych kaw :D

Pięęękny ten smoczy owoc!

Zakupy w TK Maxx jak zwykle udane! ;)

2 comments:

  1. Też ostatnio jadam tortillę taki sposób ;)

    ReplyDelete
  2. Oj zazdroszczę nowego telefonu <3 a co do dragon fruit to niestety tylko ładnie wygląda :( smakuje średnio

    ReplyDelete

Post a comment