Tuesday, December 27, 2016

ABERDEEN CHRISTMAS VILLAGE 2016


Święta święta i po świętach... ;) Szybko się zaczęło i szybko skończyło. Ja w tym roku postawiłam na regenerację i duuużo snu! Poza tym był również czas na świąteczne filmy - klasyki takie jak: "Kevin sam w domu" czy "To właśnie miłość". W Wigilię i pierwszy dzień Świąt najadłam się za wszystkie czasy, więc wczoraj z przyjemnością wróciłam do swojego zdrowego jedzonka i treningów. A już jutro wracam do pracy, dobrze, że tylko na trzy dni! Jak Wam minął ten świąteczny czas?;)
W dzisiejszym poście kilka zdjęć ze świątecznej wioski w Aberdeen. W tym roku wygląda nieco inaczej niż w zeszłe Święta. Przyznam, że jest tam bardzo klimatycznie i nastrojowo.

5 comments:

  1. Mi Święta minęły tak szybko i tak intensywnie, że się nawet nie wyspałam, nie najadłam i nie odpoczęłam :D

    ReplyDelete
  2. święta również i mi upłynęły błyskawicznie :) pięknie tam u Ciebie ;)

    ReplyDelete
  3. W Aberdeen naprawdę świątecznie! :)

    ReplyDelete
  4. Te ogromne choinki prezentują się naprawdę pięknie!

    ReplyDelete

Post a comment