Sunday, December 11, 2016

TWOJA KOLEJKA & RYNEK 19


Hej kochani! W dzisiejszym poście kilka słów o knajpach, gdzie można dobrze zjeść ;) Pierwsze miejsce to Twoja Kolejka w Łodygowicach, w którym jakiś czas temu Magda Gessler przeprowadzała kuchenne rewolucje. Wybraliśmy się tam na pierogi i domowy kompot - było przepysznie! Ja zamówiłam pierogi ruskie ze skwarkami, mój chłopak szpinakowe pierogi z fetą i suszonymi pomidorami, moja mama pieogi z wołowiną, a siostra z kaczką w sosie bazyliowym. Każde były przepyszne, a miejsce na pewno ponownie odwiedzimy wiosną ;) Natomiast drugi lokal to mój ulubiony Rynek 19 w Żywcu. Tym razem wybraliśmy się na burgery. Ja zjadłam burgera z mięsem wołowym i chipsami z bekonu, a mój chłopak vege burgera z kotletem z kaszy jaglanej, Do tego mieliśmy ziemniaczki i przepyszne sosy. Taki lunch to ja rozumiem! :D


3 comments:

  1. dziękuję!:)

    uwielbiam luźne, nienapuszone lokale ze świetnym wystrojem:)

    ReplyDelete
  2. Świetne to wnętrze w formie pociągu :)

    ReplyDelete
  3. Your photos are very pretty. Kisses :)

    ReplyDelete

Post a comment