Friday, December 2, 2016

ZAINSPIRUJ SIĘ ZDROWYM JEDZENIEM CZ. 4


Hej kochani! Korzystając z wolnej chwili postanowiłam dodać nowego posta. Tym razem pod lupę biorę propozycję zdrowych posiłków. Wiem, że wielu z Was lubi ten temat, a ja chętnie dzielę się z Wami moimi pomysłami na proste, pyszne i zdrowe jedzonko. Jak zwykle królują w mojej kuchni omlety! Przede wszystkim uwielbiam te z dodatkiem banana, marchewki czy puree z dyni w środku. Poza tym coraz częściej pojawiają się w moim menu owsianki czy jaglanki. To taki miły powrót do przeszłości, kiedyś się jadało takie pyszności codziennie na śniadanie :D Zostawiam Was z moimi propozycjami i biorę się za pakowanie walizki. Dzisiaj wieczorem lot do Polski i długo wyczekiwany urlop! ;)

płatki owsiane i jaglane z odżywką białkową, owocami oraz domowymi ciasteczkami pistacjowymi w czekoladzie

omlet marchewkowy białkowo-tłuszczowy z masłem z nerkowców

bananowe placuszki z płatkami owsianymi, jaglanymi, masłem orzechowym i rodzynkami

czekoladowe budyniowe naleśniki z bananem oraz kremem z odżywki białkowej i masła orzechowego

omlet dyniowy z masłem z nerkowców oraz pieczone gruszki z gorzką czekoladą

omlet wytrawny z boczkiem, cebulą, serem i mąką plus pomidorki koktajlowe, oliwki oraz ogórki kiszone

pizza na spodzie z komosy ryżowej z łososiem, papryką, pomidorkami, cebulą, serem żółtym oraz serem brie

3 comments:

  1. przepyszne jedzonko! udanego urlopu, odpoczywaj :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te Twoje inspiracje jedzeniowe, bo obalasz stereotyp, że zdrowe musi być dziwne czy niesmaczne :) I zawsze czekam na więcej :)

    ReplyDelete

Post a comment