Tuesday, October 27, 2015

AUTUMN IN SCOTLAND

TK Maxx Top l H&M Sweater l H&M Skirt l No Name Boots

Tak jak ostatnio obiecałam - postarałam się o nowe zdjęcia na bloga ;) W niedzielę przed małymi zakupami spożywczymi udało nam się z moim chłopakiem zrobić kilka zdjęć. Było nieprzyjemnie chłodno, mroźno i wietrznie, a ja jak zwykle źle oceniłam pogodę i wyszłam z domu w samym swetrze (!). U mnie jak zwykle króluje u mnie nieśmiertelna czerń! Przyznam, że coraz bardziej przeraża mnie nadchodząca zima - czuć ją w powietrzu. Jest mroźno, a od niedzielnej zmiany czasu dni są coraz krótsze, a ciemno robi się już koło godziny 17:00. Ale myślę pozytywnie i zaczynam odliczać dni do wyjazdu do Polski - został już niecały miesiąc!
Poza tym nadziwić się nie mogę, jak szybko rosną mi włosy. Normalnie za niedługo będą mi sięgać pasa! Muszę pomyśleć o wizycie u fryzjera, czas podciąć zniszczone końcówki.

photos: K.

18 comments:

  1. Bardzo fajna stylizacja, super buty :)

    ReplyDelete
  2. właśnie wczoraj byłam na podcięciu końcówek i od razu lepiej się w nich czuję, bez tych popalonych końców:)

    ReplyDelete
  3. Świetny outfit :) jesień pełną parą

    ReplyDelete
  4. Pretty top!

    - Audrey
    http://audreyallure.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. lovely style !
    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -Visit my Blog-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    ReplyDelete
  6. Such a brilliant look for autumn travels! I'm adoring the color of your top!

    xx

    ReplyDelete
  7. idealny zestaw, całkowicie wpisuje się w mój klimat;) a Twoje włosy są boskie

    ReplyDelete
  8. fajnie wyglądasz :)
    jezu! w życiu bym teraz nie wyszła w samym swetrze :D

    ReplyDelete
  9. piękne masz te włosy :) Wrocław trochę bardziej kolorowy, ale tylko w wybranych miejscach :)

    ReplyDelete
  10. Teraz strasznie szybko robi się ciemno :( a zaraz będzie jeszcze gorzej :( Włosy masz świetne :)

    ReplyDelete
  11. Ja zawsze przed wyjściem sprawdzam jeszcze jaka jest temperatura, gdyż nienawidzę marznąć.
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja bym Cię chętnie oglądała w jasnych, żywych kolorach. Wygląda mi, że jesteś kolorystyczną zimą, więc paletę możliwości masz sporą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię jasne kolory, chociaż zauważyłam, że chętniej sięgam po czerń i wolę siebie w ciemnych barwach ;)

      Delete
  13. Very cute. Your top is gorgeous. Kisses :)

    ReplyDelete

Post a comment