Sunday, October 11, 2015

LAZY SUNDAY & ALL BLACK OUTFIT

Pull&Bear Jacket l TK Maxx Trousers l TK Maxx Blouse l H&M Belt l Primark Bag l Adidas Superstar Shoes

Jak Wam mija niedziela? My z moim chłopakiem w końcu zrobilismy nowe zdjęcia na bloga! Przyznam, że mam mniejszą ochotę pokazywać swoje zestawy, ponieważ nie zakładam niczego odkrywczego. Często stawiam na czerń oraz wygodę. Zdecydowanie wolę pisać do Was posty o zdrowym odżywianiu oraz ćwiczeniach. Jak pewnie zauważyliście blog przestał być typowo modowy, bliżej mu do lifestylowych klimatów. Może macie jakieś pomysły na nowe posty, czy może chcecie postów typu Q&A, moje przykładowe jadłospisy lub kolejny post z cyklu "życie w Szkocji"? Jestem otwarta na Wasze propozycje! Poza tym zapraszam na moje konto na vinted. Moja siostra sprzedaje przeróżne ubrania i buty. Może komuś coś się spodoba? ;)

photos: K.

19 comments:

  1. You look fantastic! Love the leather jacket and the shoes! :)

    ReplyDelete
  2. Szkocja to cudowne miejsce :)( spędziłam ponad pół roku w okolicach Dundee),
    życzę wytrwałości i będę zaglądać częściej,
    xoxo from Poland

    ReplyDelete
  3. Fun look. Love the sneakers!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  4. Great outfit, love the blue touch! :D

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  5. Mój ulubiony kolor ]:> czarny się nie nudzi :D Ja tam jestem za fit-wpisami!:)

    ReplyDelete
  6. LOL! I love the shoes! It throws off the whole black ensemble ! Love it!

    xoxo,
    www.thefrugalblogger.net

    ReplyDelete
  7. a ja bardzo lubię, jak piszesz o odżywianiu i ćwiczeniach :)

    ReplyDelete
  8. I love the shoes! It looks good on you. Gorgeous outfit!

    ReplyDelete
  9. You look so beautiful. Love those blue sneakers :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Loving your look - such a great outfit for a lazy Sunday!

    xx

    ReplyDelete
  11. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: ColourPop Ultra Matte Lips Review, Photos and Swatches
    MY BLOG: beautyediter.com

    ReplyDelete
  12. fajne jest to, że wszystkie Twoje zdjęcia są w jakimś stopniu do siebie podobne, w jednym, wyjątkowym stylu :)

    ReplyDelete
  13. Beautiful style, I really love your jacket and your shoes are perfect ! Kisses :)

    ReplyDelete
  14. Nie taki całkiem czarny ;) Buty fajnie go przełamują.

    ReplyDelete

Post a comment