Friday, October 2, 2015

MIX PHOTOS: AUGUST & SEPTEMBER

W dzisiejszym poście mały zlepek zdjęć z sierpnia oraz września. Oj strasznie przeleciało to lato i pobyt mojej siostry w Aberdeen! Teraz, gdy zaczęła się jesień jestem bardzo zmotywowana, by jakoś tą jesień przetrwać. Razem z moim chłopakiem umilamy sobie wieczory - palimy dużo zapachowych świeczek, słuchamy fajnej muzyki, oglądamy dużo filmów i gotujemy pyszne zupy krem, które są bardzo rozgrzewające! Planuję napisać jeszcze dla Was posta o moich jesiennych niezbędnikach, a póki co zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania. Wam też tak przeleciało lato? Ja się tak strasznie nie nacieszyłam latem i wakacjami... Brakuje mi słońca, biegania i długich ciepłych spacerów... 
P.S. Piliście może słynną Pumpkin Spice Latte ze Starbucksa? ;) Jak dla mnie jest rewelacyjna! Jest to idealny jesienny napój - słodki i aromatyczny.

photos: me, K. & E.

14 comments:

  1. Jakie ładne kubki mają w Starbucksie! :)

    ReplyDelete
  2. chciałam się spytaćczy to twoje konto czy ktoś użył twoich zdjęć ? http://allegro.pl/adidas-superstar-buty-maffashion-blekitne-rozmiary-i5701093693.html proszę o odpowiedź ponieważ chcę sobie kupić właśnie takie superstary jak ty masz bo są śliczne ale boję sięże trafię na oszustów ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie moja aukcja, ale moje zdjecia. Dzieki za info!
      Ja na Twoim miejscu nie kupowalabym u tej dziewczyny. Bałabym się, że to oszustka i że przyśle mi jakieś podróby...

      Delete
  3. Lovely pictures! Whatever is in those mugs looks delicious!! :))

    ReplyDelete
  4. Przyjemnie spędziłaś ostatnie miesiące ;))

    ReplyDelete
  5. You always take such fantastic photos! I love the mix of food, fashion, and architecture!

    xx

    ReplyDelete
  6. Beautiful photos ! Kisses Paulina :)

    ReplyDelete
  7. Nie miałam jeszcze okazji pić tego dyniowego przysmaku, ale tak się składa, że pisałam o tej kawie na blogu xd
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jakie zdjęcia wspaniałe! :)
    naprawdę wszystkie mi się bardzo podobają, a jesienne kubki w Starbucksie są genialne! :)

    ReplyDelete

Post a comment