Friday, July 15, 2016

PROPOZYCJE ZDROWYCH POSIŁKÓW



Witam Was i witam upragniony piątek! Ten tydzień jest zdecydowanie lepszy niż poprzedni, co mnie baardzo cieszy! Ale wiadomo, zawsze mogłoby być lepiej. Póki co cieszę się, że lepiej idą u mnie treningi i trzymam w miarę czystą miskę. Zrobiłam wyjątek wczoraj i pozwoliłam sobie na dwa kawałki ciasta i dwa michałki :D No cóż, nie codziennie bywa się u znajomych w odwiedzinach. Poza tym poznaliśmy mega słodkiego kotka o imieniu Ciastek, który skradł nasze serducha! Może niebawem podzielę się z Wami jego zdjęciami, sama słodycz! <3 
W dzisiejszym poście kilka propozycji obiadowych posiłków oraz mój śniadaniowy klasyk - jajecznica z trzech jajek na boczku, do tego pomidorki koktajlowe, ogórki kiszone oraz czarnuszka. Zdrowe jedzenie nie jest nudne! Codziennie udowadniam, że jest pyszne, sycące, cieszy oko oraz kubki smakowe. Dajcie znać, jak podobają Wam się moje propozycje! :)

makaron żytni, pieczony łosoś, awokado, pomidorki koktajlowe, czarnuszka

pierś z indyka, kasza pęczak, gotowany kalafior, suszony koperek

cukinia faszerowana ryżem, tuńczykiem i pieczarkami, pomidorki koktajlowe, ogórki kiszone, czarnuszka

kotlety wieprzowe, bułeczki jogurtowe, sałata, pomidor, ogórki kiszone

lunchboxy do pracy: ciastka owsiane i omlet jaglany z marchewką

kotlet wieprzowy, pomidorki koktajlowe, sałata, pieczone marchewki, komosa ryżowa, suszony koperek

placki z batatów, pierś z indyka, zielona papryka, brokuł

pierś z indyka z pieczarkami, odsmażane ziemniaczki, ogórki kiszone, rukola

10 comments:

  1. Le sigh...all of the food looks so incredible!

    xx

    ReplyDelete
  2. Boziuniu jakie dobroci!

    ReplyDelete
  3. Dziewczyno skąd Ty bierzesz inspiracje! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pyszności! Będę podglądać przygotowując swoje jedzonko :)

    ReplyDelete
  5. oo zrobiłaś mi chętkę na ogórka małosolnego:)

    ReplyDelete
  6. Słodki kot ciastek? Szkoda, ze nie zrobiłaś zdjęcia. *,*
    Pierwsza, trzecia, piąta, siódma i ostatnia propozycja najbardziej mi się podobają! :D

    ReplyDelete

Post a comment