Saturday, July 30, 2016

STIRLING, CASTLE & WALLACE MONUMENT


Hej wszystkim! Dobrze, że już sobota... Byłam w pracy na 3 godziny, a następnie wybraliśmy się z moim chłopakiem na spożywcze zakupy. Następnie na obiad zjedliśmy pyszne naleśniki i ucięliśmy sobie popołudniową drzemkę. Teraz w końcu mogę stwierdzić, że poczułam urlop :D Przez dwa tygodnie będziemy odpoczywać od stresującej pracy, wysypiać się i sama nie wiem co jeszcze. Planuję zrobić coś pożytecznego, bardziej kombinować w kuchni i mieć więcej siły na treningach. Myślę, że będzie fajnie i miło spędzimy czas ;) W tym roku nigdzie nie jedziemy, ale jeszcze będzie okazja żeby to sobie odbić! 
W dzisiejszym poście trzecia i ostatnia część z naszej zeszłosobotniej wycieczki po Szkocji. Po zaliczeniu dwóch punktów w Falkirk, wybraliśmy się do Stirling. Naszymi celami wycieczki był zamek (miejsce koronacji Marii Stuart królowej Szkocji) oraz Wallace Monument (pomnik Williama Wallace'a, króty stoi na skale Abbey Craig). Bardzo podobało mi się w Stirling, a miasto przypominało wyglądem Edynburg. Poza tym strasznie się cieszę, że mogłam chociaż z daleka zobaczyć szkockie krowy!! ;)

6 comments:

  1. Cudowne miejsce <3

    ReplyDelete
  2. Cool place :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Byłam w Edynburgu, bardzo spodobało mi się to miejsce. Zwłaszcza ich podejście do kultury szkockich sklepach z pamiątkami (krata, wełniane swetry, whiskey), które nie rzucają się tak bardzo w oczy. Choć powiem szczerze sam zamek mnie trochę rozczarował, ale widok z niego przepiękny.

    Bardzo podoba mi się architektura Szkocji i te zamki wkomponowane w ładny zielony krajobraz.

    ReplyDelete
  4. Święty Mikołaj o tej porze roku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co mi się wydaje ten sklep jest czynny przez cały rok :)

      Delete

Post a comment