Tuesday, August 30, 2016

ABERDEEN BEACH & POKEMON GO


Hej kochani! Na dysku znalazłam całkiem fajne zdjęcia ze spaceru, na który wybraliśmy się podczas urlopu, więc postanowiłam je opublikować. Na spacer wybraliśmy się późnym popołudniem, a pogoda była niesamowita! Było ciepło, nie wiało, a niebo wyglądało cudownie! Uwielbiam łapać nawet te całkiem zwykłe chwile robiąc zdjęcia. Zawsze z radością wracam do przeróżnych zdjęć z przeszłości i wspominam jak to kiedyś było. Gdy wrócę już do Polski na pewno będę bardzo wspominać czas spędzony w Aberdeen - te dobre i złe momenty. 
Poza tym podczas tego spaceru postanowiliśmy z moim chłopakiem przetestować grę Pokemon Go :D Złapaliśmy mnóstwo pokemonów i zobaczyliśmy pełno ludzi, którzy również pokemony łapali. Przyznam, że strasznie mnie to zszokowało! To niesamowite jak taka jedna głupia gra może wpłynąć na tyle osób, wyciągnąć ich z domu i sprawić, że potrafią oni przesiedzieć na telefonie tyle godzin. A Wy jakie macie spostrzeżenia na temat tej gry? :)

5 comments:

  1. Świetne zdjęcia! W Pokemon Go jeszcze nie miałam okazji grać, ale pewnie spróbuję w najbliższej przyszłości :)

    ReplyDelete
  2. Też gram w Pokemon GO :D a widoki piękne, zazdroszczę tego, że mieszkacie tak blisko plaży!

    ReplyDelete
  3. mnie ta gra akurat ni grzeje ni ziębi:) ale nie rozumiem tej fali krytyki, jak ktoś nie chce niech nie gra:p lubię jak pokazujesz różne ciekawe miejsca w których byliście

    ReplyDelete
  4. Ta plaża... :) Nic nie mam do tej gry, sama nigdy w nią nie grałam :)

    ReplyDelete
  5. Do mnie ta gra nie przemawia, ale zdjęcia są super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete

Post a comment