Monday, August 15, 2016

SLAIN'S CASTLE, CRUDEN BAY - PETERHEAD


Witajcie kochani! Poniedziałek - czas zacząć nowy tydzień! Ja już wróciłam do pracy po urlopie. Przyznam, że baaardzo wypoczęłam, podładowałam baterie i wyspałam się za wszystkie czasy ;) Czuję w sobie niesamowitą siłę do pracy, chociaż wiadomo - po takim długim czasie odpoczynku nie za bardzo się chce :D Ja mam do czego odliczać i mam pewne cele w głowie, które chcę realizować! Nie chcę spocząć na laurach, chcę cały czas się rozwijać i robić wszystko, by być coraz bliżej swoich marzeń. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym mini podróżniczym postem. Pewnego razu wybraliśmy się do Cruden Bay, gdzie znajdują się ruiny zamku Slain's Castle i mała plaża. Pogoda niezbyt się nam udała, ale już wielokrotnie przekonaliśmy się o tym, że na szkocką pogodę nie ma co liczyć. Dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia. Enjoy!

5 comments:

  1. Rewelacyjne zdjęcia i twoje włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe miejsce, nie miałam o nim pojęcia :)

    ReplyDelete
  3. od tego jest właśnie urlop, żeby ładować akumulatory :) super, że tak wszystko się udało. piękne zdjęcia

    ReplyDelete

Post a comment