Saturday, August 27, 2016

PROPOZYCJE POSIŁKÓW NA SŁODKO (I NIE TYLKO!)


naleśniki gryczane (ulubione!), jako dodatki - krem z awokado i banana, masło orzechowe, maliny

Hej kochani! Dawno nic nie pisałam, wiem... Ten tydzień to jakieś istne szaleństwo! W pracy tyle roboty, że aż nie wiadomo za co się złapać... Dzisiaj czuję jaka zmęczona jestem i strasznie się cieszę, że ten weekend mam wolny. Czas na sen, regenerację i ucieczkę od stresu ;) 
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was propozycje zdrowych posiłków. Prym wiodą naleśniki! Udowodniłam, że można zrobić zdrowe (oraz smaczne!) naleśniki, które w pełni zaspokoją kubki smakowe. Moje ulubione są z mąki gryczanej, ale spokojnie można użyć owsianej, ryżowej czy jaglanej. Jako dodatki niezastąpione masło z nerkowców, twarożek z bananem i cynamonem czy czekoladowy krem z awokado i banana. Przyznam, że zdrowsza wersja naleśników bardziej mi smakuje, a poza tym mój brzuszek bardziej ją akceptuje i lepiej się po nich czuje. Tradycyjnym naleśnikom z mąki pszennej mówię "bye"! :D

naleśniki z mąki owsianej, jako dodatki - chudy twaróg, masło orzechowe i maliny

naleśniki gryczane, jako dodatki - chudy twaróg z bananem, masło orzechowe, polewa z kakao i odżywki

naleśniki gryczane, jako dodatki - chudy twaróg z bananem, masło orzechowe, cynamon

omlet z odżywką białkową, krem z awokado i banana, wiórki kokosowe, borówki

placuszki z kalafiora na mące kokosowej, masło orzechowe, banan, cynamon

pieczony omlet z cukini, masło orzechowe, mango

wędzona makrela, makaron żytni, ogórki kiszone, pomidorki koktajlowe

naleśniki gryczane z sałatą, warzywami, indykiem i musztardą

pizza na spodzie z kalafiora, sos pomidorowy, warzywa, indyk, plaster sera żółtego

10 comments:

  1. Omg everything looks amazing!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mój ulubiony posiłek na słodko to obecnie banany w cieście naleśnikowym z mąki gryczanej, najlepiej polane mlekiem kokosowym lub jogurtem nat.

    ReplyDelete
  3. U Ciebie jak zwykle pysznie i inspirująco. Muszę poeksperymentować z mąką przy naleśnikach :)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam naleśniki i omlety. Spodobała mi się Twoja propozycja omleta ;)
    Ja naleśniki robię na mące gryczanej ;) omlet na samych jajkach, bez mąki ;)

    ReplyDelete
  5. Same pyszności :) Robiłam ostatnio pizzę na spodzie z kalafiora i zdecydowanie wymiata!

    ReplyDelete
  6. I'm a sucker for crepes! yummmm

    xx,
    House of Akih
    www.houseofakih.com

    ReplyDelete
  7. One of the many reasons breakfast is the best meal. :)

    ReplyDelete
  8. Kurcze, wszystko wygląda obłędnie! Musze upiec sobie taki omlet z cukinią!

    ReplyDelete

Post a comment