Saturday, February 24, 2018

MIX PHOTOS: WINTER WONDERLAND & VOGUE POLAND


Witajcie! Obecnie nie mam co wrzucać na bloga, więc postanowiłam skleić dla Was mały mix zdjęć. Dużo mam ostatnio zmian w pracy i narzekam na brak czasu oraz niekończący się ból szyi... Mam nadzieję, że ta moja kontuzja w końcu mi minie i wrócę do pełnej sprawności. Póki co codziennie jadę na tabletkach przeciwbólowych i trochę mnie to już przeraża.
Poza tym nie mogę się doczekać wiosny, słońca i ciepełka! Tak się cieszę, że w przyszłym miesiącu wylatujemy na mały urlop. Ten rok chcielibyśmy na maxa przepełnić różnymi wyjazdami oraz małymi i większym podróżami. Z moim "narzeczonym" uwielbiamy, gdy coś się dzieje. Cieszą nas podróże, latanie samolotami oraz odkrywanie nowych miast na świecie. Mam nadzieję, że dane nam będzie jeszcze wiele zobaczyć ;) 

Winter time! Oraz pyszna kawa z widokiem.

Wystroiły się na chrzest kuzynki :D

Obecnie czytam "Jesteś Cudem" Reginy Brett naprzemiennie z "It Ends With Us" Colleen Hoover oraz pierwszy numer polskiego Vogue!

Urocza torebka z Zary upolowana na wyprzedaży za 25,90zł :D

Najnowszy czarny Day Up z węglem aktywnym ;) Dobry, ale wolę te z serii Pearls ;)

Cieszyn wieczorową porą. Dni robią się coraz dłuższe co mnie bardzo cieszy ;)

3 comments:

  1. Cool pictures :)

    https://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. I got excited when I saw the diamond ring. :)
    Beautiful photos and place.

    ReplyDelete

Post a comment