Friday, September 18, 2015

SEATON PARK

TK Maxx Shirt l TK Maxx Trousers l Nike Air Max sneakers

Hej wszystkim! Można powiedzieć, że w końcu mamy weekend. Ja niestety mam sobotę pracującą, ale postaram się jakoś wytrwać i myśleć o niedzielnym odpoczynku. Dzisiaj z pracy wyszłam wcześniej, także co nieco sobie odpocznę. Poza tym znalazłam chwilę czasu na napisanie do Was posta i planuję później wziąć się za robienie obiadu. Dzisiaj z siostrą zjemy fit pizze na omletowym spodzie (przepis podawałam Wam na blogu jakiś czas temu). Będzie pysznie! ;) A w dzisiejszym poście publikuję zdjęcia z niedzieli. Byliśmy na małym spacerze w Seaton Parku, pogoda dopisywała, ale w powietrzu czuć już jesień. Na sobie nie miałam nic odkrywczego - postawiłam na wygodne spodnie z dziurami i koszulę w kratę. Był to idealny zestaw na niedzielny odpoczynek!

photos: K.

11 comments:

  1. Ale słonecznie, aż dziw jak na Szkocję :D

    ReplyDelete
  2. Beautiful place. I really love your shirt.
    Kisses and have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  3. piękny! ;) i Twoja koszula świetna ;)

    ReplyDelete
  4. ile wpisów mnie ominęło! biorę się za nadrabianie
    rewelacyjna koszula:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio mam jakąś wenę do pisania postów :D

      Delete
  5. LOVE your outfit - so perfect! And the sights around you are stunning!

    xx

    ReplyDelete
  6. Piękny park i Ty również wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete

Post a comment