Wednesday, April 11, 2018

BASILICA LA SAGRADA FAMILIA & CASA BATTLÓ


Witajcie! Barcelona marzyła mi się już długi czas, a teraz jestem już po naszej wycieczce z głową pełną wspomnień. Rok 2018 obfituje w fajne wyjazdy i mam nadzieję, że jeszcze odwiedzimy wiele ciekawych miejsc. Poza tym nie samymi wyjazdami człowiek żyje. Póki co będę starać się odkładać pieniądze i zobaczymy co fajnego z tego wyniknie :D
Drugiego dnia w Barcelonie wybraliśmy się do Bazyliki Sagrada Familia. Przez internet kupiliśmy bilety, dlatego udało nam się wejść do środka. Słyszeliśmy jak ochroniarz informował innych ludzi, że tego dnia bilety są już wyprzedane. Wnętrze bazyliki i dbałość o szczegóły zrobiły na mnie ogromne wrażenie! 
Gdy zgłodnieliśmy wybraliśmy się na pizzę do Lola Mola. Miałam ochotę na poznanie nowych smaków, dlatego zamówiłam pizzę z frytkami i białą kiełbasą. Przyznam, że było to smaczne połączenie! Później był czas na spacer blisko plaży, pogoda była idealna ;)

No comments:

Post a Comment

Post a comment