Friday, January 8, 2016

EDINBURGH - PART 1

Hej wszystkim! Dzisiaj w końcu publikuję zdjęcia z naszej małej wycieczki do Edynburga. Zdjęć jest oczywiście mnóstwo, dlatego podzieliłam ten post na dwie części i już niebawem pojawi się kolejna. W Edynburgu spędziliśmy cały dzień. Przeraziła nas ilość ludzi i niemiłosierny chłód połączony z mocnym wiatrem. A zainteresował i zaciekawił nas świąteczny kiermasz, na którym można było znaleźć wiele przeróżnych świątecznych ozdób, różne przydatne i mniej przydatne gadżety oraz pełno pysznego, pachnącego jedzenia. Poza tym wybraliśmy się do muzeum, w okolice zamku i dwa razy odwiedziliśmy Starbucksa w celu ogrzania się. Przyznam, że takie wycieczki po Szkocji w okresie zimowym są nie na moje nerwy. Ja zdecydowanie jestem osobą ciepłolubną i zimno mnie skutecznie odstrasza :P

photos: me & K.

14 comments:

  1. Od takiego stoiska z jedzeniem końmi by mnie nie odciągnęli! :D

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia piękne. Takiego świątecznego Edynburga jeszcze nie znałam :) Ja podobnie jak Ty jestem zwolenniczką wycieczek kiedy na dworze jest słonecznie i ciepło, a zimę najchętniej przeczekałabym w domu pod kocem ;)

    ReplyDelete
  3. świetnie to wszystko wygląda! szkoda tylko, że było tak zimno. ja też nie lubię nic zwiedzać itp. gdy jest tak zimno, już wolę jak jest mi za gorąco :D

    ReplyDelete
  4. Magiczne zdjęcia! Mają niesamowity klimat <3 Zwłaszcza te karuzeli!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  5. Amazing pics!
    Love the carousel!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  6. Wow, so fun. My inner child will rejoice.
    Happy 2016!

    ReplyDelete
  7. Pięknie tam :) I pogoda nawet ładna :D

    ReplyDelete
  8. Really beautiful pictures! Edinburgh is another city I really want to visit! :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Oh, such gorgeous photographs! The carousel and nutcrackers are quite brilliant!

    xx

    ReplyDelete
  10. Oh wauw, i love the pictures you made! Especially the ones from the fair :)

    ReplyDelete
  11. Nie miałam pojęcia, że to takie piękne miasto! Chętnie odwiedziłabym taki kiermasz ;)

    ReplyDelete
  12. Od tego królestwa marcepanu to ja bym już chyba nie odeszła.

    ReplyDelete
  13. Marvelous photos, this city looks fabulous ! :)

    ReplyDelete

Post a comment