Tuesday, January 12, 2016

FAUX FUR HAT

TK Maxx Coat l C&A Hat l Primark Scarf l Primark Bag l Bershka Sweater l Bershka Shirt l H&M Skirt l Primark Gloves l No Name Boots

Hej, co u Was dobrego? Ja wczoraj przeżywałam drastyczny spadek motywacji, ale na szczęście ogarnęłam się w porę i zrobiłam wieczorny trening. Poza tym zrobiłam mały bilans jeśli chodzi o mój progres, a mianowicie zrobiłam nowe zdjęcia sylwetki oraz się zmierzyłam. Porównałam dane do tych sprzed trzech miesięcy i przyznam, że progres jest. Pamiętajcie, nie ważne, że dzieje się to powoli - ważne, że działacie, staracie się i dążycie do lepszej wersji siebie. Ta droga niestety wymaga czasu, ale czas i tak upłynie... Dlatego nie warto marnować ani chwili, do lata kilka miesięcy! ;)
Na zdjęciach widzicie mój ulubiony ostatnio płaszcz, czapkę i sweter. Ubierając się rano do pracy stawiam na funkcję grzewczą i ładny wygląd. Przyznam, że taki klasyczny płaszcz nigdy nie zawodzi, a futrzana czapa skutecznie chroni przed szkockim wiatrem.

photos: K.

12 comments:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie. Płaszczyk bardzo elegancki, a do tego ta czapka - z nią z pewnością żaden szkocki wiatr Ci nie straszny :)

    ReplyDelete
  2. Piękna stylizacja!
    Ja mam od wczoraj straszny zjazd formy, ale pomału się ogarniam i mam nadzieję, że już jutro wrócę na właściwe tory ;)

    ReplyDelete
  3. Świetny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  4. Czapa taka pocieszna, ale na pewno ciepła :)

    ReplyDelete
  5. Ooh, this hat looks adorable on you - not to mention warm and cozy!

    xx

    ReplyDelete
  6. Cute hat! although I think cuter without it...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    ReplyDelete
  7. So cute ! This hat is perfect on you and I really love your coat. Kisses :)

    ReplyDelete

Post a comment