Saturday, April 2, 2016

LAST DAY IN POLAND - GDAŃSK


Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim już postem z urlopu w Polsce. Tym razem publikuję zdjęcia z Gdańska, do którego dojechaliśmy pendolino prosto z Bielska. Podróż minęła błyskawicznie, a w Gdańsku mieliśmy kilka wolnych godzin, które przeznaczyliśmy na spacer po mieście i rozgrzewającą kawę w Costa Coffee. Dzień był bardzo mroźny, lecz słoneczny, a sam Gdańsk niesamowicie nas zauroczył! Postanowiliśmy, że kiedyś koniecznie musimy tutaj przyjechać na dłużej ;) Po południu wyruszyliśmy na lotnisko, skąd mieliśmy lot prosto do Aberdeen. Byliśmy bardzo zmęczeni i strasznie nie chciało nam się wracać. A w naszym szkockim mieszkaniu byliśmy już około godziny 21:00 i wyruszyliśmy wtedy na szybkie zakupy spożywcze na cały tydzień. Była to super zorganizowana akcja, a pomyśleć, że mieliśmy tylko niecałą godzinę na zakupy :D Zmieściliśmy się w czasie i z Asdy wychodziliśmy już o 21:50, haha :D Miło powspominać! 
Jak Wam się podobają nasze zdjęcia z Gdańska? ;)

10 comments:

  1. The shipyard is incredible; and I'm so loving the architecture!

    xx

    ReplyDelete
  2. Gdańsk jest pięknym miastem!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Gdańsk! Aż wstyd się przyznać, że mam do niego tak blisko, a tak rzadko tam bywam..

    ReplyDelete
  4. To prawda, Gdańsk jest piękny :-)

    ReplyDelete
  5. Dawno w Gdańsku nie byłam, a to piękne miasto :)

    ReplyDelete
  6. Jak ja dawno nie byłam w Gdańsku - mam nadzieję, że niebawem zabiorę tam juniora.

    ReplyDelete
  7. W sumie to nigdy nie byłam w Gdańsku :)

    ReplyDelete

Post a comment