Friday, April 15, 2016

MIX PHOTOS: MARCH & APRIL


W końcu piątek! Jak nastroje? Ja się jeszcze nie cieszę, gdyż jutro muszę iść do pracy. Ale oczywiście nastawienie mam pozytywne. Dobrze, że ten tydzień tak zleciał... Było całkiem znośnie, a ja w końcu ogarnęłam się po zmianie czasu. Teraz oczekuję końca miesiąca, a w dzisiejszym poście mały mix zdjęć z marca i kwietnia. Coś dawno nie dodawałam takich mixów, a kilka fajnych zdjęć ostatnio się zebrało, więc postanowiłam je opublikować. Znaleźć tutaj możecie kilka zdjęć z urlopu w Polsce, dużo zdjęć mnie, jedzonka czy pysznej kawy. Mam nadzieję, że post się spodoba! Zapraszam Was również na mój instagram, gdzie dodaję ciągle coś nowego i staram się pisać co u mnie nowego. Kliknijcie, by być na bieżąco! ;)

15 comments:

  1. Super fotki i same pyszności na nich ;D
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    ReplyDelete
  2. Piątek jak piątek tylko szkoda, że weekend zawsze jest taki krótki. Nigdy nie można wyrobić się z tym co zaplanowała. A przecież tyle fajnych rzeczy jest zawsze do zrobienia.

    ReplyDelete
  3. This looks like so much fun! The food, tho! LOL!

    xx,
    Abby
    www.houseofakih.com

    ReplyDelete
  4. Zostałam kupiona przez pierwsze zdjęcie z jedzonkiem ;)

    ReplyDelete
  5. Adorable photos ! Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  6. The food all looks so so yum! And I am loving that cut-out shoulder top on you - perfection!

    xx

    ReplyDelete
  7. Ja tam nie znosze jak tydzień szybko mija. Jakie masz piekne włosy! Podziel się kawałkiem tart.

    ReplyDelete
  8. cola zero, costa, wszystko co lubię ;)

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle: jedzenie na Twoich zdjęciach wygląda pysznie!

    ReplyDelete
  10. no i mnie wzięła ochota na słodkie - a nie powinnam :P

    ReplyDelete
  11. Chlebek rzemieślniczy robi wrażenie :) Poza tym jak zwykle świetny miks pozytywnych inspiracji :) Jedzonko jak zwykle wygląda bardzo apetycznie :)

    ReplyDelete
  12. Ludzik z placków <3 No i te chlebki :) Mniam!

    ReplyDelete
  13. Mix wygląda pozytywnie :) znowu pysznie <3

    ReplyDelete

Post a comment