Monday, June 20, 2016

HEALTHY CAKE RECIPES


Monday again... :P Dzień dobry kochani! Jak Wasz weekend? My wybraliśmy się na fantastyczną wycieczkę do Glenfinnan, gdzie znajduje się wiadukt, który możecie oglądać na filmie o Harrym Potterze. Pogoda nam się udała, a my spędziliśmy aktywnie czas na świeżym powietrzu. Wróciliśmy z pozytywną energią i spalonymi nosami :D Zdecydowanie uwielbiam takie wycieczki oraz podziwianie przyrody, kontakt z naturą. Szkocja jest niesamowita! 
Natomiast dzisiaj chciałabym zaproponować Wam trzy przepisy na fit wypieki. Zdrowe, smaczne i pełnowartościowe! Każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Dajcie znać, czy coś pysznego upichcicie ;)

Pieczona owsianka. Przepis na taką owsiankę podawałam już na blogu w tym poście. Dodatki do owsianki można modyfikować i zamiast gruszki lub jabłka dodać inne owoce. Tym razem wykorzystałam banana i leżące w kuchennej szafce suszone daktyle. Wyszła na maxa słodka i smakowała jak najlepsze ciastko z kawiarni... Niebo w gębie! Rewelacyjne jest to, że jedząc zdrowo można się aż tak rozpieszczać. Szczerze? Nie potrzebuję kupnych słodyczy, czekolad, ciastek. Moje kubki smakowe są zaspokojone, a brzuszek je zdrowo i smacznie ;)

Fit snickers. Wiem, że nazwa tego ciasta jest mocno przesadzona. Nie wyczułam w nim snickersa, ale smakowało bardzo dobrze. Spód wykonany jest z płatków owsianych i banana, a nadzienie to kasza jaglana z mleczkiem kokosowym. W tym cieście znajdują się jeszcze orzechy, zmiksowane daktyle oraz kruszonka z oleju kokosowego i odżywki białkowej. 100% fit smakołyk! Przepis zaczerpnięty od Natalii z instagrama.

Tarta kokosowa z owocami. Zachciało mi się wczoraj tarty na śniadanie, więc w sobotę gdy wróciłam z wycieczki o 22:00 zakasałam rękawy i zabrałam się za wypiek :D Hmm jak mogę ją opisać? Pyszny mocno kokosowy spód, gęsty krem z mleczka kokosowego i nasion chia oraz świeże owoce. To musiało się udać! Przepis zaczerpnięty z bloga Karoliny Kociędy. Zachęcam do wypróbowania!

8 comments:

  1. You always have the best recipes. :D

    ReplyDelete
  2. Ten fit snickers aż woła by go spróbować :D Tartka kokosowa wygląda nieziemsko <3

    ReplyDelete
  3. Wszystkie wyglądają przepysznie, to ostatnie najbardziej przypadło mi do gustu, może kiedyś zrobię :) Darin Kr

    ReplyDelete
  4. Podzielam Twój entuzjazm. Ja również uwielbiam Szkocję. Każde miejsce, każde miasto zaskakuje mnie za każdym razem gdy tylko mam okazje je odwiedzić :) A Twoje propozycje jak zwykle apetyczne. Na pewno kiedyś na jakąś się skuszę :)

    ReplyDelete

Post a comment