Monday, June 13, 2016

SEALS AT NEWBURGH BEACH


Hej kochani! Jak minął Wam weekend? My postawiliśmy na odpoczynek i ładowanie baterii na kolejny tydzień. Przyznam, że weekend wyglądałby zupełnie inaczej, gdyby pogoda dopisała, ale co zrobić... Czego nie udało nam się zrobić w sobotę zrobimy następnym razem i mam nadzieję, że wtedy pogoda będzie łaskawsza. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć zdjęcia z zeszłej niedzieli. Pogoda dopisywała, było na maxa przyjemnie i słonecznie. Wybraliśmy się na plażę do Newburgh, gdzie można podziwiać foki w ich naturalnym środowisku. Ten widok totalnie mnie zaskoczył! Mogliśmy zobaczyć pływające w morzu i wylegujące się na sąsiednim brzegu foki. Coś niesamowitego! Mam nadzieję, że widać je na zdjęciach :) Robiłam co mogłam, aby je uchwycić, a nie było wcale to takie proste. Łapcie zdjęcia i dajcie znać, jak Wam się podobają! ;)

11 comments:

  1. Chciałabym spędzić dzień na tej plaży, a najlepiej i noc! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe zdjęcia. Idealnie wpisujesz się w klimat tej plaży ze swoją stylizacją :) Super, oby kolejny weekend przyniósł piękną i słoneczną pogodę :)

    ReplyDelete
  3. Absolutely wonderful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  4. Jejku jak cudownie! Zwykle nie zachwycam się widokami nad morzem, ale ta plaża mnie oczarowała!

    ReplyDelete
  5. Cool beach :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. aa fantastyczna plaża, zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  7. Chętnie pojechałabym teraz na plażę :)

    ReplyDelete
  8. Gorgeous place ! I really love your photos :)

    ReplyDelete

Post a comment